21 Eylül 2014 Pazar

#BAŞKA #BİRİ #YOKMUŞ #GİBİ #SENİ #SEVDİM, #ÇÜNKÜ #BOK #VARDI


O kadar insanın arasında, gittim en olmayacak insana güvendim ve sevdim, başka biri yokmuş gibi seni sevdim, çünkü bok vardı, ben seni sevdiğim zamanlarda, çok zor anlar geçirdim, belki bana birazda olsa destek olur, elimden tutarsın diye düşünmüştüm ama yanılmışım ama yinede elimden geldiği kadar güçlü görünmeye çalıştım, gerçekten hissettiklerimi, yaşadıklarımı kimseye anlatamadım, beni anlaman, o kadar zor muydu, beni üzgün görüp, bitik halimi görüp, mutlu olan, o kadar çok insan var ki, o yüzden genellikle yalan söyler oldum, söylediğim kelimelerle, yaşadıklarım, hissettiklerim çok farklıydı, doğruyu söyleyemedim, içimdeki sıkıntıları, dertleri bileceklerde ne olacak, yarama basıp alay edecekler, dalga geçecekler, onları niye sevindireyim, içim ağlasa da, onların yanında tiyatro oynar oldum. Kaçıyorum sayende insanlardan, artık korkar oldum, tekrar başka biriyle, seninle olduğu gibi yakınlaşıp, ona güvenirsem, tekrar bir kırılmayı daha,  kaldırabileceğimi düşünmüyorum ama sorun sende değil, bende, başka biri yokmuş gibi seni sevdim, çünkü bok vardı. Bazen düşünüyorum, daha doğrusu, hayali aklıma geliyor, yağmurda ıslandığımız günler, başucumda beklediğin günler, daha birçok anıyı, silemedim gözlerimden, o anıları, sonra resmine bakıp istemsiz bir ağıt geliyor, diyorum ki, şimdi sen yoksun ama gözlerim seni arıyor, ölüm döşeğinde de, ismini sayıklar mıyım bilmiyorum. Eğer, bana yaşattıklarını, benim yerime, başka birine yaşatsaydın, inan, seni belki öldürmüştü  ama ben yine sana kıyamadım, o yüzden, kendimi öldürmeyi seçtim, ilerde beni merak edip, nasıl olduğumu sorduğunda, sana o öldü dediklerinde, içindeki pişmanlık, kalbindeki o suçluluk duygusu, vicdanın sesi, zaten seni fazla yaşatmaz ve beni öbür taraf da, yalnız bırakmaz, peşimden gelirsin. Bana, sözlerinle, yaptıklarınla, yaşattıklarınla, yaktığın ateşi, gözyaşınla söndüremezsin. ‘’ Şimdiye kadar kimin kalbini kırdıysam, Allah tekrar belanızı versin. Çünkü ben, kimsenin kalbini, boşu, boşuna kırmam ’’ Sana gelince, sende bu son söze dahilsin, sadece kendime kızıyorum, başka biri yokmuş gibi seni sevdim, çünkü bok vardı…

Hiç yorum yok: