19 Şubat 2015 Perşembe

--- 19 / 02 / 2012 #CANIM #ANNEME ---


Bugün ANNEM den ayrıldığımız gün, 19 /02 /2012 yazdım, çünkü benim için o gün tarih dondu, resimlere bakıyorum her zamanki gibi, eskiden sımsıkı sarıldığım ANNEMİN şimdi sadece taşına sarılıyorum. O gülüşü, yüzü, hiç gitmiyor gözümün önünden, eski günlerde olduğu gibi evde olduğu aklıma geliyor, elim telefona gidiyor veya bazen işten eve giderken, sanki evde, işten gelmemi bekliyormuş gibi hızlı adımlarla eve gitmeye çalışıyorum. Elim telefona gitse ne olur, hızlıca eve gitsem ne olur, hepimizin bir yarısı eksik, ev ne kadar kalabalık gözükse de, ev boş bizim için karanlık ve ıssız… Onun da bizi özlediğini düşündüğümde içim yanıyor. ANNEMİ çok özlüyorum ve kendimi yalnız hissediyorum, bazen hayal kuruyorum, keşke diyorum uzak şehirlerde oturuyor olsaydık da, belli bir süre ayrı kalsaydık, hiç değilse, bir yerlerde yaşadığını, nefes aldığını bilirdim ama işte sadece hayal. Ne yaparsam yapayım mutlu olamıyorum hep bir kanadım eksik. Olmuyor, hiç bir şey eskisi gibi olmuyor. ANNEM gidince düzenimiz dağıldı, ne yaparsak yapalım, ANNEM olmayınca olmuyor. Ben öyle bir şey kaybettim ki, acısı tarif bile edilemez!  ANNE sevgisinden yoksun olmak, yanımda artık ANNEMİN olmayacağını bilmek daha doğrusu geri gelmeyeceğini bilmek çaresiz bir yara, tarif edilemez bir acı. ANNEMSİZ bir yıl bitti. ANNEMSİZ geçecek bir yıl daha başladı. Aslında konuşacak anlatacak o kadar çok sözlerim var ki, boğazımda düğümleniyor hepsi, anlatmak istediklerim, söylemek istediklerim var, gözlerim doluyor aklıma geldikçe, ulu orta ağlayamıyorum artık, gizli, gizli ağlar oldum artık. Ağlarken gözyaşlarımın yarısı yere düşüyor, diğer yarısı da yüreğimin içine. Bugün ANNEM den ayrıldığımız gün, ilk günkü gibi içim acıyor ama hep söylediğim gibi ateş düştüğü yeri yakıyor. ANNE,  ANNE, ANNEEE seni çok özledim. Canım ANNEM mekanın cennet olsun.

(A)NNECİĞİM AKLIMDA, KALBİMDE HEP SENİNLE.
(N)URLAR İÇİNDE YAT ANNEM.
(N)E OLURSA, OLSUN UNUTMAYACAĞIM SENİ ANNEM.
(E)LLERİMİZ AYRILSADA, YÜREĞİM HEP SENİNLE ANNEM.

(M)ELEK YÜZLÜ CANIM ANNEM …

Hiç yorum yok: