1 Ocak 2016 Cuma

OĞLUNDAN #ANNESİNE #MEKTUP ( #Bugün #Annemin #Doğum #günü)


Bugün yeni bir yılın başı ve bugün benim ANNEMİN doğum günüydü. Zaman geçse de yaşadığım acı ilk günkü gibi, ANNEMSİZ geçecek bir yıl daha geldi, bunu düşündüğümde bile inanın canım çok acıyor. Elimden geldiği kadar mezarının başına gidip ziyaret ediyorum, yaz, kış demeden, yağmur, çamur demeden, bunu hava atmak için söylemiyorum, sadece size soruyorum? Yazın sıcağında siz hiç üşüdünüz mü? Ben ANNEMSİZ geçen her gün, sizin hava çok sıcak yanıyorum dediğinizde bile, ben hep üşüyordum, şu an olduğu gibi ve ben hep, üşümeye devam edeceğim. Çünkü o sıcaklığı kimse dolduramaz. Çevremdekiler diyorlar ki, takdiri ilahi işte, zamanla geçer, hayat devam ediyor, aslında onlarda, bu söyledikleri sözlerin doğru olmadıklarını biliyorlar ama teselli için, ağız alışkanlığı ve söylenecek başka söz olmadığı için, söylediklerini düşünüyorum. ANNEMSİZ geçen her gün, yaşıyordum ama tabi buna, ANNEMSİZ geçen günlere yaşamak denirse. Her gün uymadan önce, ANNEMİN resmine bakıp, onun için dua edip yatıyorum, iki, üç saat uysam da, o süre bana çok uzun geliyor ve sabah kalkınca, ilk işim, tekrar resmine bakıp, günaydın ANNEM deyip, dua ediyorum. Gözlerimden her gün yatarken ve kalkarken yaş dökülse de, gün içinde yalan hayatı yaşamak, giden bir güne çeltik atmak için, maalesef yaşamaya devam ediyorum.

Canım ANNEM, sensiz bu dünya bana zindan oldu. Bir vakitler varlığınla, neşe, huzur, mutluluk, bulduğum şu dünyada, şimdi neşeden, mutluluktan, huzurdan uzak bir yer oldu bana. Mürüvvetimi göremeden, ecel seni benden aldı. Sana güzel günler gösteremedim, buda bana dert oldu. Sözlerim yürek parçalasa da, bu çökmüş halde olan oğluna, bir tekmede biz atak diyen insanlara karşı, yazdığım yazılar, yaptıklarım, onları mahvetmeme yarasa da, hiç mutlu değilim. Sen olmadıktan sonra zaferler şöhretler neye yarar. Şen şakrak gülerek konuşan, oğlun dilsiz kaldı ANNEM. Seni çok özledim ANNEM. Bugün senin doğum günün yine de söylemek istiyorum. ANNECİĞİM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN. Allah mekanını cennet eylesin. Nur içinde yat ANNECİM. 

Hiç yorum yok: