19 Ekim 2014 Pazar

#BEN #AĞZIMLA #DEĞİL , #GÖNLÜMLE #SEVİYORUM


Ben başkaları gibi kolaya kaçıp, sana, seni seviyorum der geçerdim ama ben sevdiğim zaman, gönlümle seviyorum, içimde sağa, sola serpilmiş, cümleler var, ağzım o tür laflar yapmaya alışkın değil, başıma gelenlere bakarsak eğer, bilseydim seni severmiydim hiç. Senden sonra yüreğim bir türlü mutlu olmadı, ayrıldığımız günden beri, yerin hiç dolmadı, sen halen aklımda ve kalbimdesin, sana öyle düşkündüm ki, bunun farkında olmana rağmen, menfaatin dışında hiç yanaşmadın, sende bunun farkındasın, başka birini, seni sevdiğim gibi sevemedim, sana bir şeyler söylemek istiyorum, senden başka kimsenin yanında, başımı bir omuza koyup ağlayamadım, hatırlarmısın?En çok seni güldürmemi severdin, çünkü sen gülünce ben mutlu olurdum, senden sonra, kimseyi de güldürmedim, kendimde gülmedim, gülmeyi de unuttum sayende, sana hazırladığım şarkıları, sana yazdığım oyunları, sana yazdığım şiirleri, bir daha ne okudum, nede dinledim, sende sonra, yağmur yağarken, ne ceketimi çıkarıp başkasına verdim, nede yağmuru seyrederek çay bile içmedim, kalbimi, duygularımı karıştırıp, toz haline getirip, fırtınalı bir günde avuçlarımdan bıraktım gitti, senden sonra, ne o kalbimi, nede o duygularımı bulabildiler, şimdi bir saat düşün ve  ben o saatin pilini çıkarıyorum ve giden, daha doğrusu, geçen zamanı durduruyorum, senden sonra, benim için zamanın bir önemi yok, ben, senden sonra, farklı olsam da, yinede, ben seni ağzımla değil, gönlümle seviyorum…

Hiç yorum yok: