12 Ekim 2014 Pazar

#KİM #BİLİR http://www.antoloji.com/kim-bilir-299-siiri/



İlk önce nerden başlasam yazmaya bilemiyorum,

Yazacaklarımı okursun belki, kim bilir?
Ölüm vaktim geldiğinde,
Yanı başımda, ağlar, yanar durursun belki, kim bilir?
Rüyalarımda seninle yaşadığım mutluluğu,
Gerçek hayatta da yaşarım belki, kim bilir?
Hep diyordum, seninle ellerimiz hiç ayrılmayacak diye,

Ayrılan ellerimiz, ayrılan gözlerimiz, birleşir belki, kim bilir?

Senin için ilk gözümden düşen yaşa, yağmur damlasıdır dedim,

Keşke sen düşmeseydin gözümden de, ben hep yağmur damlalarına razı olurdum belki, kim bilir?
Gözlerimde hüzün, gözyaşlarımda hüznüm saklı,

Sol yanımı acıtıyor hep bu ayrılık, geçer belki, kim bilir?

Geceleri seviyorum, her gece hayaller kuruyorum,
Çünkü geceleri, sana daha yakın oluyorum, düşlerim gerçek olur belki, kim bilir?

Düşünüyorum da, zamanında kimlerin aklını başından aldın,
Daha kimlerin canını yakacaksın, düzelirsin belki, kim bilir?

Görmediğim zaman, gözlerim hep seni arıyor,
İlerde hep yanımda olursun belki, kim bilir?

Seninle sohbet etmeyi seviyorum,

Sohbetlerimiz kısa, kısa olsa da uzar belki, kim bilir?

http://www.antoloji.com/kim-bilir-299-siiri/

Hiç yorum yok: