19 Şubat 2018 Pazartesi

#ANNEMSİZ GEÇEN 6. YIL

Yıllar geçsede yokluğuna alışamadım be Annem.
Bugün tam altı yıl oldu ama içimdeki acı ilk günkü gibi be Annem.
Aklımda, kalbimde seni düşünmediğim bir an bile yok be Annem.
Sen gittikten sonra hayatta acımadı tüm düzenim değişti be Annem.
Sen olsan böylemi olurduk be Annem.
Oğlun aslında dışardan bakınca dayanıklı gibi gözüksede içi acıyor be Annem.
Aslında bunları bildiğini biliyorum, beni izliyorsun oradan değilmi be Annem.
Mezarının başında ağladığım için, seni üzdüğüm için özür dilerim be Annem.
Albümleri karıştırdım, küçüklüğümdeki resimleri buldum be Annem.
Keşke o günlere geri dönebilsek be Annem.
Doğduğum andan itibaren hep sorunluymuşum be Annem.
Hastanelerde yatmışım, ölür bu demişler, yinede beni bırakmamışsın be Annem.
Sen benim yaşamamı sağladın ama ben senin yaşamanı sağlayamadım be Annem.
O günde, bugünde söylediğim ve hep söyleyeceğim bir söz "affet beni"be Annem.
Kurtaramadım, keşke benim ömrümden sana verebilseydim be Annem.
Annem sensiz günlerim kötü geçsede, sen bana bakma, rahat uyu be Annem.
Oğlun sana kavuşacağı günü iple çekiyor be Annem.
Sana anlatacak o kadar çok şey biriktiki be Annem .
Buluştuğumuz zaman usanmadan sana hepsini anlatacağım be Annem.
Yazacak bile o kadar çok şey varki be Annem .
Bugün altı yıl oldu seni çok seviyorum ve özledim seni be Annem.
Mekanın cennet olsun, nur içinde yat benim güzel canım Annem...

Hiç yorum yok: