23 Mayıs 2018 Çarşamba

OKURSUN DİYE YAZMIYORUM, DOKUNSUN DİYE YAZIYORUM

Zaman dilimi olarak pek hatırlamıyorum ama yıllardır yazıyorum, kimi zaman, söylediğin sözlerden skeç, şiir, söz, yazı yazdım, kimi zamanda kendi duygularımı, söylemek istediklerimi söylemek için yazdım, konuşmadım, çünkü sebepler çok olabilir, belkide kolayıma geldiği için yazdım, belkide anlatmak istediğim şeyleri okurda anlarsın diye yazdım.
Tabi bu bende alışkanlık haline geldi, kimi sevsem, kime kızsam, kimin için ne hissetsem yazar oldum ama yıllardır yinede aklıma geldikçe demeyim, çünkü aklımdan çıkmıyorsun, çıkarmak istesemde buna kalbim izin vermiyor, o yüzden bugünde senin için yazıyorum.
Gözlerimi kapadığımda, bir film izlerken, bir yerden geçerken, mutlaka seni bana hatırlatacak, iyi, kötü anılar canlanıyor ve aklımdan geçiriyorum seni ister istemez, gün içinde ne kadar kulağın çınlıyor bilmiyorum ama bunların çoğu bana ait, şu an sabah olmak üzere ve ben yine seni düşünüyorum, bazen diyorum bu kadar sevilmeyi hak ediyormu diye, bazende keşke daha önce tanısaymışım diyorum, çok canım sıkılırsada kendimi avutmak için, keşke hiç tanımasaydım dediğim oluyor arasıra, aslında beni sevmeni özlemedim, sevsen bırakmazdın, sadece seninle sabahlara kadar ettiğimiz sohbetleri özledim, sana ihtiyacım olduğu anlar oluyor çoğunlukla bir an herşeyi unutup yakıyım gemileri diyorum, senin tepkin kesin canımı acıtır biliyorum o yüzden geri vazgeçiyorum. 
Bu yazdıklarımı sana yetiştirirlermi, yada sen merak edip bakarmısın inan bilmiyorum, ben artık yazdıklarımı " OKURSUN DİYE YAZMIYORUM, DOKUNSUN DİYE YAZIYORUM " 

Hiç yorum yok: