12 Mayıs 2024 Pazar

Anneler Günü

 



Bugün Anneler günü, daha önce ki, Anneler günlerinden farklı olarak elimde yetkim olsa, televizyonlara, gazetelere ilan veririm, hatta kanun bile çıkartırım, lütfen artık usulca ve sessizce kutlarmısınız, Anneler gününü diye... Benim için Annemin yokluğunu hissettigim bir gün daha geldi. Neden benim Annem yok, bugün bende Anneme sarılıp, elini öpüp, Anneler günün kutlu olsun Annecim demeyi çok isterdim. Herkes Annesine ne hediye alsam diye düşünürken veya aldığı hediyeyi Annesine verip, onu sosyal medyadan paylaşırken, ben Annemin mezarına nasıl bir çiçek diksem diye düşünüyorum veya mezarı başında resim çekip onu paylaşıyorum sosyal medyada maalesef.

Ben 42 yaşındayım büyüdükçe düzelir sandım, olgunlaştıkça biraz daha belki kabullebilirim diye düşünürken, sanki yaşım küçülüyor gibi, küçük çocuklar nasıl Annelerini ister, bende öyle Annemi istiyorum ve onu çok özlüyorum, dünya kocaman ama ben kendimi tek başıma hissediyorum, aslında dünyada benim gibi yüzlerce, binlerce, Annesiz insanlar var, beni onlar daha iyi anlarlar, çünkü ben onları çok iyi anlıyorum...

Size bir tavsiye veriyim mi? Ben Annemi gülerken de gördüm, o kadar güzel gülüyordu ki, o kadar güzel gülüşü vardı ki! Annem bize belli etmese de, Annemi ağlarken de gördüm, aslında elimde imkan olsa, geriye gidebilsem, hep gülmesini sağlayabilsem, o yüzden siz hep Annenizi güldürün, Annelerimiz hep gülsün ve onları hep gülerken hatırlayalım... 

Bugün Anneler günü, Anneciğim Anneler günün kutlu olsun, mekânın cennet olsun, benim güzel Annem.....

Hiç yorum yok: