5 Haziran 2024 Çarşamba

A-Ş-K Her harf bir düşünce


Aşkın zehri gibi, panzehiri de olmalı.

Sevginin gücü gibi, o güçle baş edecek dayanıklı bir kalbinde olmalı.

Karşılıksız aşkın, gazabından kurtulacak bir aklın olmalı.

Gözlerinin güzelliğine dayanacak, sağlam bir yüreğin olmalı.

Güzelliğinin karşısında, lal olmayacak bir dilin olmalı.


ŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ


Aşkımın karşılığı olsa, panzehiri de istemem.

Sevgimin karşılığı olsa, kalbimde artık sıkıntıda istemem.

Karşılıksız aşkımın karşılığı olsa, aklımda senin olmadığın bir düşünce istemem.

Gözlerine bakmaya cesaretim olsa, yüreğimdeki pır pır atmalar artık olsun istemem.

Güzelliğin ömrümün sonuna kadar karşımda olsa, diliminden sevgi sözcüklerinin eksilmesini istemem.


KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK


Aşkıma karşılık yok biliyorum,

Sevgimin masumiyetinin senin için bir önemi yok onu da biliyorum.

Gözlerini benden uzak tutup,güzelliklerinden beni mahrum ettiğini de çok iyi biliyorum.

Güzelliğinin farkında olduğun için, beni beğenmediğini anlıyorum ve biliyorum...

 

Hiç yorum yok: