2 Ağustos 2024 Cuma

SEVGİ Mİ ? SADAKAT Mİ ? " C "ŞIKKI HİÇBİRİ

 Bu zamanda, daha doğrusu bu yaşımda şunu gördüm, öğrendim diyebilirim, gerçekten birini sevmeyeceksin, hoşlanacaksın ama sevmeyeceksin, ciddi değil, olursa olur, olmazsa olmaz, çok da önemli değil demeyi bileceksin. Ben beceremiyorum ama şu an kalbimle değil, aklımla yazıyorum.

Soruyorlar sevgilin var mı? Yok dediğim zaman, var gibi duruyor, yazdıklarımı soruyorlar, Sevgi hissi olan yazılar sadece, ben o işleri çok sallamıyorum, Sevdim evet, seviyorum hâlâ ama o olacak iş değil o yüzden takılmıyorum, zaten ben seni düşünmüyorum ki, sevmezsen sevme be, sevgi ne ki zaten, ben öyle duygulara papuç bırakmam zaten, sevgi vakti geçmiş bir duygu, ben düşünmüyorum seni, bazen düşünüyorum işte, iş yerinde, otobüste, evde, koltukta oturup, akşam sana gün içinde olan biteni anlattığımı, yemek yerken, işte şu an karşımda olsa beraber yer sohbet ederiz gibi saçma düşünceler işte, bunları sen boş ver zaten, sana güvenmek istiyorum, yada bazen konuşsam mı? diye düşünürken, işte bazen öyle yerlerde, öyle zamanlarda öyle bir şey yapıyorsun ki, hayran oluyorum sana, iyi ki sevmişim diyorum, hem çok iyi ruhlusun, hemde harikasın, bazen de kalbime kızıp neden onu sevdin diyorum. Düşünüyorum da sevgi mutlaka yaşanmalı mı? Hayatta insanın karşısına kolay çıkabilen bir şey değil sevgi, kolay denk gelmez yani, sevgiden geçmek için, çok kutsal bir gerekçen olması lazım.

Sadakat önemli, ben sevgimin, karşılığının olmayacağını bilmeme rağmen, belki bir umut, oda sever yada o da sevecekti, işi çıktı yoksa kesin severdi diye bahaneler uydurup, platonikte sevsem seni, başkasına ne bakarım, nede, başka birini aklımın ucundan dahi geçirmem, yanlış belki ama sadakatı, sevgiyi önemli diye, aşıladılar bizi küçüklükten bunların önemli olduğuna, ben bazı şeyleri konusmaşamda yazarak anlatmaya çalışıyorum, belki sana göre, ben deliyim, ben manyağın tekiyim, çünkü sen benim dışımda, ben olmayımda senin için........ sen ya o elini tuttuğunu seversin, yada her kimse işte, sadakata,sevgiye insanlar artık önem vermiyor, insanın sosyal hayatta koluna birini takması lazım gibi düşünüp ona göre davranıyorlar,

Hevesleriyle ile sevgiyi, İhtiraslarıyla sadakatı, karıştırıyorlar, herkes kendi cenazesini izlemek ister aslında, kim nereye gitmiş, sensiz dünya nasıl olmuş oturup izlemek ister, Sevgiyi sadakatı yaşamayı bilmeyenlerin elinde oyuncak olmuş bir dünyada yaşamaktayım, anlam veremiyorum, mümkün mü? Sevgimden, aşkımdan ölüyorumdan, si.....de değile geçilebilir mi? Belki gerekçeye göre değişir ama bana sorarsanız bunu kalbimle değil aklımla yazıyorum, SEVGİMİ, SADAKAT Mİ derseniz, ben " C " şıkkı HİÇ BİRİ diyorum, peki siz ne diyorsunuz?

 #muhammedarat #sevgi #sadakat #sevgimi #sadakatmi #sevgimisadakatmi #aşk #cşıkkıhiçbiri #blogspot 


Hiç yorum yok: