26 Temmuz 2024 Cuma

ALAYCI KUŞ


 İnsan sevdiği kişi tarafından alay edildiğini hissederse, kalbi acıyor ister istemez. İnsan sevgi beslediği, sevgi duyduğu kişiye, sevgim, der, sevgilim der veya duruma göre bir takım isimler takar, insan sevdiği kişiye " Alaycı Kuş " ismi takar mı? Ben bugün gözünden yaşlar gelene kadar gülmesini, nedense kendime bağladım. Sanki alay eder gibi, küçük görür gibi, belkide gıcıklığına yapar gibi, gülmesi biraz ağrıma gitti. O yüzden "Alaycı Kuş" diyorum, o alay eder gibi gülmesine..,

 Aslında denk gelmemize sevinmiştim, bir kez görmek güzel olur diye, hafif tebessüm etmiştim ama beş dakika sürmedi tebessüm etmem. Gün sonunda kalbim kırıldı, canım sıkıldı ama yinede onu gülerken görmek, onun göz yaşları gelene kadar gülmesini duymak güzeldi, Ben üzülmeye razıyım, sen hep gül, hep kahkahalar at, ömrünün sonuna kadar, "Alaycı Kuş " seni, sen mutlu ol yeter bana....

Hiç yorum yok: