17 Nisan 2014 Perşembe

----- GEÇMİŞE YOLCULUK ----

Aslında tüm suçlu benmişim gibi davranmaları yok mu? Öldürüyor beni. Anlayıp, dinlemeleri lazım aslında ama bu yaşananların ardından, birazda saygı görmek istiyorum. Saygı sözcüğü; (’’respect, rispetto, avseende ’')tabi farklı dillerde söylenince daha ilginç geliyor kulağa, söylemelerini değil, göstermelerini isterdim. Sen ne biçim insansın, tabi ben burada kendimi parçalarken, derdimi anlatmaya çalışırken, sen yine her zamanki gibi, zeytin yağ gibi üste çıkıp, haklı görünmeye çalışıyorsun. Bir karar alırken tek başına alamıyorsun bile. Ama ben kimseyi yarı yolda bırakmadım senin gibi,sen beni yarı yolda bırakıp gittin. Sana güvenebileceğimi söylemiştin ama boşa çıkardın tüm güvencimi, bana bunu yapmayacaktın. Yine de, sana sonsuz teşekkür ederim, neden mi? Bana insanlara çok güvenilmeyeceğini, çok sevip, bağlanılmayacağını öğrettiğin için,acıyan kalbime gelince, senin için akıttığım göz yaşlarına gelince, ona da iş kazası diyelim gitsin….

Hiç yorum yok: