4 Eylül 2015 Cuma

#KENDİNİ #BU #KADAR #SEVDİRMESEYDİN

Duydum ki, halen daha beni soruyormuşsun? Benim, seni unutmadığımı söylüyormuşsun? O kadar yıl geçti, halen beni sorman, beni unutmamana şaşıracakken, o an televizyonda çalan bir şarkı tüm hislerime tercüman oldu diyebilirim. İzzet Yıldızhan ’dan, seni unutmak mı? Sen deli misin? Adlı parçanın sözleri, sorduğun soruların cevabını veriyor bir nevi ama şunu söyleyebilirim ki! Benim burada bir suçum yok, sende kendini bu kadar sevdirmeseydin? Ben napıyım? Senin beni sormanda da senin suçun yok, demek ki bende kendimi sana sevdirmişim ki, halen beni soruyorsun, bende kendimi bu kadar sevdirmeseydim, sadece ikimizde birbirimize kendimizi sevdirdik ama sonuç sevdirdiğimizle kaldı sonu gelmedi, kavuşamadığımız ve kavuşamıyacağımız yılların şerefine, eğer bir gün tek başına kafayı bulmak istediğinde veya her hangi bir yerde kadeh tokuştururken karşında ben varmışım gibi düşün, o anda zaten ben hissederim ve karşında hayalde olsa beliririm ve  deki! eksik kalan yıllarımıza içelim, deyip bir fırt çek veya çekme fark etmez, içkinin kendisi veya kokusu değil, benim yokluğum, içkiden fazla seni çarpar.  Ben bunları yazıyorum ama buda senin eserin, sende kendini bu kadar sevdirmeseydin ….

Hiç yorum yok: