4 Eylül 2015 Cuma

--- #TEŞEKKÜR #EDERİM ----



Hayatta bazı zorluklar yaşadım, bunlardan biride, seni sevdiğimi itiraf etmekti ve inan bu benim için daha zordu. Seni sevdiğimi söyledikten sonra, benim gönlümden bir yük kalktı. Biliyorum hiçbir şey olmadı, olamazdı da, ama ben çok rahatladım. Bekle beni dersen yok diyemem sana, bir ömür boyu beklerim. Aslında hakkım yok demiştim, işte şimdide yok, benim hiçbir şeye hakkım yok zaten, ben bu olaydan sonra çok yalnız kalacağım, aslında ben hep yalnızdım, sadece ilk kez bu kadar olacak. Beni bırakmazsın değil mi? Çünkü ben seni asla yalnız bırakmam, Benim için döktüğün gözyaşları için teşekkür ederim. Bana hayatımdaki ilkleri yaşattığın için, elime dokunmadan, kalbime dokunduğun için her şey için teşekkür ederim. Bazı soruların cevabı sadece seni seviyorum dur. Ben seni seviyorum ama şu yazacağım sözü, daha önce duydum ve hoşuma gitti, o yüzden şu sözle bitirmek istiyorum. Aşk iki kişilik bir oyundur, ama nedense hep iyiler kaybeder, bir gün gelir en sevdiğin tişörtün bile pijama üstü olur…

Hiç yorum yok: