11 Mayıs 2014 Pazar

----- ANNELER GÜNÜ -----


        
Anne seni çok seviyorum, bu dünyada her şeyden,çok seni seviyorum.Bir tek senin için dua ediyorum. İnanın aramız çok iyiydi,birden aramıza, o ecel denilen soğukluk girdi. Ben ne diyeceğimi inanın bilemiyorum. Başına böyle bir ayrılık gelmeyen insan, ne isteyeceğini, ne söyleyeceğini bilemiyor. Hiç biriniz benim ne hissettiğimi bilmiyorsunuz. Ama ben biliyorum ve o acıyı çekiyorum.19 /02/2014 tarihinde. Doktorlar bana, günüde, saati de buraya kadar... dediğinde, Ben ne halt edeceğimi kestiremedim. Siz kaybetseniz, ne yapacağınızı biliyor musunuz? İnsan bilmediği bir şey karşısında apışıp kalır. Bir el uzatılmasına muhtaçtır. Umarım anlamışsınızdır. Siz ahirete inanıyor musunuz? Çoğunuzun cevabı evettir…
Bir yerde okumuştum; ’’Güneş ahirettir, dünyada gölgesi diyor. Eğer güneşe arkanı dönüp, dünyayı kovalarsan, gölgeni yakalayamazsın. O zaman, güneşinden de olursun diyor. ’’ Ben dünyayı kovalamaktan vazgeçtim. Benim dünyamda ahiretimde ANNEM oldu. Ama diyorsunuz ki, bu seni gerçek hayattan koparıyor, Zaten ben gerçek hayatı geçtim. Bugün yine ANNEM’ in yanına gideceğim ve sesleneceğim. ANNEM ben geldim, bugün ANNELER GÜNÜ ve ben mezarının başına geldim. Yine bir ANNELER GÜNÜ sensiz geçiyor ANNEM. Beni duyduğunu biliyorum ANNEM ve ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN benim güzel ANNEM….
Kederli ve öksüz bir çocuğun, yaşadığı dünyası dar edilen, bir çocuğun, haykırışları geliyor artık, bu saatten sonra. Ben yanına geldikçe sürekli düşündüğüm bir şey var. Canım ANNEM, seni oradan çıkarabilsem keşke, eskisi gibi tekrar beraber yaşayabilsek. Seni çok seviyorum, sen burada yatıyorsun,ben evde yatıyorum, evde benim mezarım artık, seni burada, ben nasıl bıraktım, üşümüşsündür sen orda, Seni oraya bırakırken, dedim, ANNEM üşür ama dinletemedim, kimseye sesimi duyuramadım,ben nasıl bıraktım seni. ANNEM şuna inan ölüm bizi ayıramaz. ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN. Aklımda, kalbimde hep sen varsın. ANNEEE, seni seven oğlun, hep yanında olacak…. 
(Kaç gündür şu dörtlüğü sürekli okuyorum, kendime kıyasladığımda uyan var mı derseniz, kesinlikle hayır)
---ANNELER GÜNÜ GELİYOR---
Annesi olanlara, o gün bir hediyedir.
Annesini yitirmişe, keder üste, kederdir.
Ölçülü kullanarak incitmesek öksüzü.
Annesiz olanlara, dar etmesek o günü...[B.Gökçe)


Hiç yorum yok: