6 Mayıs 2014 Salı

VİCDAN


Bazı insanların vicdanı olmaz,sen de bu vicdanı olmayan insanlardansın.İnsanlar korktukları zaman sevdiklerini akıllarına getirirlermiş.Genelde filimler de görürdüm ama gerçek hayatta işe yaramaz diyordum,bu aralar her şeyden korkar oldum,aklıma seni getiriyorum ve filimler den ibaret olmadığını gördüm,ben denedim oldu.
Öyle bir haldeyim ki;öldürün beni ya,öldürün,yemin ediyorum firavunun sarayında böyle bir zulüm yok,bir rüya gördüm, rüyamdaki o bakışı gözümün önünden hiç gitmiyor,nehrin kıyısındayım, ölümün kıyısındayım,ona tek çarem sensin,ne olur kurtar beni dedim,bıraktım kendimi sulara,bu ne demek bilir misiniz? Ben kendimce yorumlayım; Hani yangınlarda insanlar köşeye sıkışır,ne yapacağını bilemezler ya,dayanamayıp atarlar kendilerini pencereden aşağıya,öyle ürkütür onları yanmak,işte o bakışları,o nasıl bir yangın olduysa,o bana baktığında,nasıl bir acı gördüysem,o alevlerin içinde yanacağıma attım sulara kendimi,rüya olmasaydı eğer,onun yakacağını bildiğim halde kaçmazdım,ben düşerken,o son andaki bakışından anladım,nasıl bir canavar olduğunu,daha doğrusu,nasıl bir canavara dönüştürdüklerini gördüm,ben onun,bana yaşattığı dünyada ölmek istedim,şimdi kendi dünyasında varsın yaşasın,yok yere idamla yargıladı beni,vicdanın olmadığını,hem rüyamda gördüm,hem de gerçek hayatta…

Hiç yorum yok: