22 Mayıs 2014 Perşembe

OYSA ;GÜVEN ANKARA’DA BİR PARKMIŞ



Ben sana o kadar çok inanmıştım ki,bunu sana anlatamam ama her şey boşmuş, yapılanlar, söylenenler hep yalanmış, hiçbir şey görüldüğü gibi değilmiş. Bir fıkra var  belki duymuşsunuzdur; ''Kızın biri yüzüne krem sürerken, kardeşi görür ve sorar, Abla ne yapıyorsun? Ablası cevap verir. Cildim güzelleşsin diye krem sürüyorum der. Bir saat sonra kız yüzündeki kremleri temizlerken kardeşi görür ve der ki, Abla işe yaramadı değil mi? ’’ Burada şuna geleceğim, çocuğun gözüne göre her şey aynı, eski, haliyle, yeni hali arasında fark yok, ama o krem sürüp cildini güzelleştiren kıza göre de, sürdüğü kremler işe yarıyor. Hiç bir şey görüldüğü gibi değildir, dememdeki amaç gören kişiye göre de değişiyor. Bana göre senin bana söylediklerin, arkadaşlığın, dostluğun, sevgin, hepsi bir yalanmış. Ama şunu bil ki, şu hayatta en çok güvendiğim insandın. Haa yaşım 32,bana şunu öğrettin. OYSA ; GÜVEN ANKARA’DA BİR PARKMIŞ…..

Hiç yorum yok: