2 Mayıs 2014 Cuma

YEMEKLİ TOPLANTI OYUN


 
--YEMEKLİ TOPLANTI---
 BAŞKAN:Evet arkadaşlar,bugünkü toplantımızın konusu,yaşlı bayanların nasıl genç görünebileceği hakkındaki görüşlerinizi almak için toplandık.Tabi bu konuda uzman olan dört bayan arkadaşımızın,engin tecrübelerine dayanarak,bu yemekli toplantıyı yapmayı düşündük.....
 *Evet Buket hanım(yaşı 40'dan fazla) siz bu yaşınıza ragmen nasıl kendinizi genç hissedebiliyorsunuz,...
GARSON:Efendim servise başlayım mı?
BAŞKAN:Tabi servise başlayabilirsiniz...
 (önden çorbalar gelir ve Buket söze başlar)
BUKET:Sayın başkan benim genç hissetmemdeki en büyük desteğim daha bekar olmamdır,Allah'tan ümit kesilmez deyip kendimi gelinlik çağına gelmiş kız gibi görmemden kaynaklanıyor,Evde kalmış yaşı büyük kızlara bu taktiği öneririm..
 BAŞKAN:Tamam bu önerinizi değerlendirecem,Ece hanım(38 yaşında) sizin taktiğinizi alıyım,buyrun dinliyorum,,,,
 GARSON:Efendim çorbalar bittiyse,sırada şinitzel var der ve çorbaları alıp şinitzeli servis eder...
 ECE:Arkadaşlar benim genç görünmemdeki en büyük etken,zamanında vurulduğum aşılardan kaynaklanıyor.Benim yaşımdaki kadınlara aşı önerebiliriz,Hem devlet para kazanır bu aşı işinden,hemde aşı şirketleri para kazanır,Çok karlı bir iş olur,Ben aşılara borçluyum bu güzelliğimi,Ben aşıyı öneriyorum....
 BAŞKAN:Bu öneriyi en son çare olarak görüyorum ama aklımızda bulunsun,Elif hanım(40 yaşında) sizde yaşınıza göre genç gösteriyorsunuz.Acaba bunun sırrı ne...
 ELİF:Sayın başkan benim yaşımdakiler emekli olup evlerinde oturuyorlar,Benim genç kalmamdaki en büyük etken umursamaz ve gamsız,kedersiz oluşumdur,Hiç bir şeye kafaya takmam,O yüzden ben psikolojik olarak yaşlılığı yendim.Benim önerim yaşlı kadınlara pskiyatri desteğiyle,psikolojik olarak onları yaşlı olmadıklarına inandırıp genç görünmelerini sağlayabiliriz,,,,
 BAŞKAN:İlginç bir yöntem tıbbı kullanarak genç göstermek,bu taktiği bir kaç kişide denedikten sonra uygulayabiriz gibi geliyor,Tanem hanım(yaşı 30'dan fazla)en genç gösteren katılımcılardan biriside sizsiniz,Siz neye borçlusunuz...
 GARSON:Efendim tatlıları getirdim.(servis eder ve gider)
 TANEM:Aslında diğer 3 arkadaşımıda dinledim ama benim taktiğim diğer 3 arkadaşımdan daha iyi sayın başkan.Hemde zahmetsiz,yapacagınız işlem çok basit önce bir çocuk yapıp,herifin kucagına atacaksın,sonra kendini iş kadını moduna sokacaksın,ardından sürekli alışverişe çıkıp,gününü gün edeceksin,sonra biraz makyaj,biraz süs,sizi dışardan gören biri,Aaaa şu kadına bak ne kadar genç duruyor diye sizi göstercek,Ben bu taktikle genç görünüyorum sayın başkan,bende bu yöntemi öneriyorum bayanlara....
 BAŞKAN:Arkadaşlar hepinizi dinledim ama siz sadece kendinizi kandırırsınız,vatandaş bu oyunlara gelmez,lütfen daha farklı önerilerle gelin bana,Toplantımız burda sona ermiştir.Bayramdan sonraki toplantımıza yeni öneriler bekliyorum sizlerden,yoksa işinize son veririm.Herkes işinin başına marş,marş...
 -----THE END---
 -------YANİ-------
 ------SON------
 


6 yorum:

Muhammed Arat dedi ki...

DİP NOT:Bu olay 2010 yılında iş yerinde bir öğle yemeğinde,bu yemekten 15 dakikada bir senaryo yazarsın,yazamazsın muhabbetinden dolayı yazılmıştır,sadece kişilerin ismini değiştirdim....eskileri düşünürken aklıma geldi,düzeltmeden yazdım,düzelecek yerler var ama eski haliyle kalsın istedim,eski halleriyle hatırlayım....

deeptone dedi ki...

sevimliymiş anı.:)

hoşgeldin bloguma. görüşürüz tekrar :)

Unknown dedi ki...

yani bu gerçek diyorsun öyle mi?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muhammed Arat dedi ki...

evet gerçek öğle yemeginde bir iddaa üzerine yazdım.10 dan fazla skeçim var.bu köpürtülmedi,birazdan da hakim bey adlı oyun paylaşacam onu biraz köpürttüm.

Unknown dedi ki...

Genç görünmek isteyenler için güzel tespitler.Sizin iş yerinde çok genç görünmek isteyen var galibaa..))

Muhammed Arat dedi ki...

Emekliligi geldigi halde çalışanmı aran.estetik yaptıranımı aran.filim izleyip aglayanımı aran.ooo bana malzeme çok .