25 Temmuz 2024 Perşembe

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM

 Bugün benim doğum günüm, insanların doğum günleri en mutlu oldukları gündür aslında, benim sabahtan günüm güzel başladı diye billirim, karmaşıkta olsa, sevgimi gördüm rüyamda, onu rüyamda görüp uyanmak, azda olsa sevindirdi, sonra gelen telefonlar, gelen mesajlar, benim sosyal medyada veya telefonumda ekli değil ama o kişi, bir umut rüyamı hayra yorup, her çalan telefona, her gelen mesaja acaba o arar mı? Acaba bir mesaj atar mı? Yanlışlıklada olsa, bir umut bekledim. Gelen telefonlara sevindim, gelen mesajlara sevindim, hatta bana yapılan, hem evde, hem işyerinde doğum günü partisine, bile sevindim, Arayana, mesaj atana, düşünüp parti yapan, aileme, arkadaşlarıma, aslında bugün herkese teşekkür etmek istiyorum. Gün sonunda onu bana gösteren, denk gelmemizi sağlayan rabbimede teşekkür ettim bugün, zaten ama bir işim doğru gitse şaşardım, mutluluk fazla sürmedi, Çünkü "Alaycı Kuş" yaptı yine yapacağını, neyse bugün benim doğum günüm, aslında bugün bitiyor, Annem keşke hayatda olsaydı da,bu doğum günüm de, "Alaycı Kuş" en fazla sinek ısırığı gibi gelir, kaşırsam kanardı, kaşımazsam zamanla iyileşir geçerdi.

Hiç yorum yok: