10 Temmuz 2024 Çarşamba

SADECE OTURUP İZLEMEK İSTİYORUM SENİ

 


Karşıma otur san, usanmadan, sıkılmadan,

saatlerce oturup izlerim seni,

Saçının her bir telini, boyutunu, rengini,

pür dikkat, oturup izlerim seni,

Ben sadece oturup izlemek istiyorum seni.

Kaşlarının, güzelliğine kattığı, güzelliği 

erinmeden oturup izlerim seni,

Gözlerin, kirpiklerin, göz bebeğinin içi,

dışının beyazın dan tut, göz kırpmalarına kadar, kıpırdamadan oturup izlerim seni,

Ben sadece oturup izlemek istiyorum seni,

Yüzünün, tüm haritasını, sana bakarken ki, kalp çarpıntıma rağmen, heyecandan, elimin ayağımın titremesi, nefes alış, verişimin ritminin bozukluğuna, dilimin o an lal olmasına aldırış etmeden, oturup izlerim seni.

Gözlerimin göreceği en son güzellik, kulaklarımın duyacağı, en güzel ses, senin sesin ve bunun sonunda, kalbimin duracağını bilsem de, yine de oturup izlerim seni,

Ben sadece oturup izlemek istiyorum seni.

Hiç yorum yok: