19 Temmuz 2024 Cuma

REFERANSA GÖRE AŞK

 


REFERANSA GÖRE AŞK 

Hepinizin bildiği yada eskiden televizyonlarda görmüşsünüzdür, en azından duymuş olduğunuzu düşünerek, bir işe, bir yere giderken, eskiden kart verirlerdi, "Hamili kart yakınımdır " diye yazılıp gönderilirdi, sonra günümüzde, teknoloji gelişti, telefon, sosyal medya derken, artık bu işler için veya cv lerde, referans istenmeye ve refersansa göre işler yürümeye başladı. Bende bu durumdan esinlenip, referansa göre aşk nasıl olur onu yazmak istedim.

Eğer çalıştığınız yerde referansın kuvvetliyse, çok rahat beğendiğiniz,hoşlandığınız, Sevgi' nizi belli edeceğiniz kişiye açılabilirsin, gidip konuşabilir, aşkını, sevgini söyleyebilirsin. Tam tersiyse, uzaktan sevmeye veya sonu ne olur düşüncesiyle, platonik sevmeye devam edersiniz. Çünkü insanlar niyetleri sadece flört veya zaman geçirmek olsa, arada gerçekten sevende vardır belki ama sonunda onlar referans kuvvetiyle çok rahat açılabiliyor, bu öyle bir şey ki, Sevdiğimin referansı kuvvetlimi, yoksa sıradan birimi, kuvvetini bilmediğimden ister istemez çekinceler oluşuyor. 

Bu referans olayını Sevgime daha doğrusu hislerime yorumlayacak olursam, ben tüm bedenime gözüm kapalı referans olabilirim, çünkü öyle bir özellikleri var ki, hepsinin tek, tek, bunları anlatmak istedim, şunu bil ki, sevdikleri zaman çok güzel ve körü körüne seviyorlar, eğer olur ya, Sevgime bir gün karşılık verirsen, sana her bir parçam için referans mektubu yazabilirim....

Gözüm mesala, senden başka birine bakmaz, sana kötü bir ima ile bile bakmayacağının, senden başka birine baktığında kör olacağının bilincinde, sana o kadar sadık ve güzel bakar ki, gözüme uçsuz, bucaksız referansım.

Dilim mesala, sana güzel sözler söylemekten, sana seni ne kadar çok sevdiğini söylemekten başka, sevgisini anlatmaya çalışmaktan başka, farklı kötü sözler duyamazsın, olur ya, sana kırıcı bir söz, seni üzecek bir kelime edeceğinde, ömrünün sonuna kadar lal olacağının bilincinde, dilimin tatlı olacağına her koşulda referansım,

Yüzümün yanında hep gülecegine, elimin ellerinden başka el tutmayacagına, elimin sana her ne şartta olursa olsun, kızgınlıkla dahi olsa hiç bir kötü harekete kalkışamıyacagının referansı olabilirim, seni üzen yüze, gülmeyi haram edeceğime, senin elinden başka el tutan elimi, hiç bir eli tutmaktan mahrum edeceğimi bil istedim, yüzüme, elime her türlü referansım.

Kalbimin senden başka birini sevmeyeceğini, senin yanında, kuş kalbi gibi pır pır atacağını, her koşulda, seni ömrümün sonuna kadar sevip, kalbimde olacağının referansı olabilirim. Olur ya, kalbim başka birine kaymaya çalışır, ona kalp pili takar, aklıma geldikçe, o pili gıcıklığına çıkarırım, sana şunu söylemek isterim, kalbim seni çok güzel seviyor, kalbimin seni durana kadar seveceğinin referansı olabilirim.

Aklımın senden başka birini düşünmeyeceğinin referansı olabilirim. Aşkım için, sevgim için,  referansa göre aşk istiyorsan, Ben, kalbime dilime gözüme referansım. Sen, sevgisine, hislerine, bedenine, aşkına, beni ömrümün sonuna kadar sevecek biri var mı  dersen, bununla ilgili referans istersen, Ben, kalbime dilime gözüme, Sevgime referansım. Sana olan sevgimi bu yazıyla anlatmak istedim, bunun adına da, Referansa göre aşk deyip anlatmaya çalıştım, benim değil ama Kalbimin, dilimin, gözümün referansı kuvvetli bil istedim....

Hiç yorum yok: