8 Temmuz 2014 Salı

BİLMEM BU SEFER ANLATABİLDİM Mİ ?


 

Ah be kızım,güzeller güzeli,kızım,hatasız kul olur mu? Be kızım,her insan hata yapar,mühim olan o hatadan dönmek değil mi?Soruyorum sana.Ben hatalarımdan  döndüydüm sonuçta,çok çektirdin  bana biliyorsun.Buna karşılık bende,gönlümdekileri daha fazla tutamadım,sadece hesabımı kapatmak istedim.O yüzden biraz çektirdim sana kabul ediyorum.Sen benim yaşadıklarımı yaşamadın.O yüzden sana  anlatmakla kendimi yormayacağım,sen benim acılarımı anlayacak kadar erdemli olamadın.Erdem sevdiklerini üzmek midir?Erdem büyük bir hayal kurup,sonra enkazına bakıp,son nefesini beklemek midir?Sence erdem nedir?Hayatta değer verdiğim insanlardan biride sendin,seni senelerce sevdim,mutlu olman için dualar ettim,yeni bir başlangıç yapman için hep yanındaydım senin ama şahitsin hayat hep çelme taktı bana,canımdan çok sevdiklerimin canını yaktım.Eğer bir gün ölürsem,bana  seninle yaşadıklarımızla ilgili soru sorduklarında,şöyle diyeceğim;Ben hep iyi bir insan olmak istedim,hep çok sevmek istedim ama  bazı kulların,şeytandan da kötüymüş,ben onlarla karşılaştım,affet beni diyeceğim,bazı meraklılar soruyorlar,bana,ondan bir haber var mı ?diyorlar,beni sildi ya, hanımefendi, bundan ala haber mi olur,diyorum.Sen,beni tanımıyorsun,benim içimi  bilmiyorsun,ben senin için ne çılgınlıklar yaptım,yukarıya seni aklımdan,kalbimden çıkarması için dilekçemi sunmadım,baktım ses yok,istemez ben kendim hallederim deyip,ne taktikler denedim bilemezsin.Sonuç mu?Hala sonucu anlayamadıysan,biraz şaşırmış,birazda,alaycı bir şekilde gülüp geçerim…..

Hiç yorum yok: