3 Temmuz 2014 Perşembe

THE END - YANİ - SON


Sen beni hiç bir zaman,anlayamıyacaksın.Sen mutlu ol diye,sen yeniden hayata tutun diye,çoğu şeyden vazgeçtim.Tabi ben senin gözünde,hiç bir zaman değerli olmadım.Ya ben senin yaralarını sardım ya,ya ben sana aile oldum ya,sen hiç bir zaman anlamadın beni,eğer sen beni anlasaydın,işler çok kötü noktalara gelmiyecekti,sana her şeyi anlattığım zaman,ben bilmiyordum diyeceksin,eğer gelip karşıma konuşsaydın.Sende bir tuhaflık var demiş olsaydın, şimdi her şeyi biliyor olacaktın.Bundan sonra ne mi olacak,herkes tabi hayatına devam edecek,olan benim hayatıma oldu.Sen benim hayatımı mahvettin,seni ikinci ailem gibi görmüştüm,senide kaybettim.Bundan sonra ikimize ne olacak?Ben kararımı çoktan verdim gideceğim,bu ikimiz içinde en iyisi olacak,sana git diyemem biliyorsun?Desem de,bir anlık sinirle söylerim anca,Ama kalda diyemiyorum.Bunları sana daha önceden söylemeliydim biliyorum.Bu kadar eziyet etmemeliydim sana,ama geçte olsa söyleyeceğim,Yanıma geldiğinde seni kovdum.kötü davrandım,sen gittikten sonra günlerce ağladım,sen,bana hakaret etsende,sen erkekmisin dediğinde,canımı bile,bile acıttığında,yinede kalbim hala senin için atıyordu.Ama sana karşı olan öfkem,gururum hep uzak tuttu seni benden,bunları kendimi aklamak için anlatmıyorum.İnanmak zorundada değilsin,ama gerçek bu,ben seni hala çok seviyorum.Bugüne kadar hep kafama göre davrandım,sen bana kal dersen kalırım,git dersen giderim.Seninle sessiz,sedasız  vedalaşmak istemezdim,pencerenin önüne geçtim ve gidişini izledim sadece ama diğer türünü kalbim kaldırmayacaktı,bu yüzden bunu gözlerine bakmadan,sesini duymadan yapmak zorunda kaldım.Sana her şey için teşekkür ederim.bizim yollarımız çoktan ayrıldı.Kendime yeni bir hayat kurmalıyım,seni çok sevmeme rağmen,bunu sensiz başarabilmeliyim,geçmişe sünger çekerek,yaşabilirsem,yaşamaya çalışacağım ama sana da her gün dua edeceğim,mutlu olman için, sevgilerle,benim biliyorsun klasik sonlandırışım var,yazımı öyle bitiriyim,the end,yani,son……

Hiç yorum yok: