23 Temmuz 2014 Çarşamba

--- KADİR GECESİ ----

 

Bugün Kadir gecesi, bugünde yine sen aklımdasın ANNEM. Gece yazmaya başlıyorum ama gündüz yanına gelip, bu yazdıklarımın sadece bazı yerlerini sana söyleyebilirim. Size sadece şu kadarını anlatabilirim. Biliyorum buradan daha iyi bir yerde ANNEM. Üzülmemem lazım, hatta belki de, o bana üzülüyor ama özlüyorum, çok özlüyorum, kızmakta haklısınız bana, bende kızıyorum kendime bazen, korkaklığıma kızıyorum, belki diyorum, hani her şeyin bir sebebi varmış ya, en basitinden, tabanca icat edilmiş, bir tane on dörtlü alacaksın diyor şeytan, mermileri   dizeceksin şarjöre, gerçi bir tane mermi yeter, çok düşündüm, niyetlendim, yapamadım, korktum.

ANNEMİN yokluğu, benim hayatımın kara deliği, kenarlarına tutunmasam, beni de çekecek içine, çeksin istiyorum aslında, çok istiyorum ama ellerimi bırakamıyorum, ANNEM izin vermiyor. Kulağımda bir fısıltı, Baban, kardeşlerin var diye, bir tek onlar için, bırakamıyorum ellerimi, yoksa ne kadar istediğimi tahmin bile edemezsiniz. ANNE, sen bana bakma, ben yazıyorum işte. Bugün Kadir gecesi ve dualarımda, kalbimde, aklımda hep sen varsın. Kadir gecemiz mübarek olsun, mekanın cennet olsun ANNEM….

Hiç yorum yok: