24 Eylül 2015 Perşembe

#BAYRAMIN #MÜBAREK #OLSUN #ANNEM










Bugün bayram maalesef, maalesef diyorum, çünkü şimdiki bayramların tadı yok, eski bayram günlerine gidiyorum, o günleri hatırlıyorum ve hafif yüzümde tebessüm oluyor ANNEM. Şöyle bir düşünüyorum da sen yokken bayramlarında tadı olmuyor ANNEM. Sensiz geçen bu dördüncü kurban bayramı, hani derler ya, kurbanın etiyle yapılan ilk kavurma tatlı olur, ondan sonrasında o kadar tatlı olmaz derler, benim damağımda ise senin yaptığın kavurmaların tadı var, o yüzden tatsız bir bayram daha beni bekliyor. Biliyorum benim gibi niceleri var, bayramdan tat almayan, kimilerinin parası yok, kimilerinin huzuru, kimilerinin yakınları, oğulları, eşleri, çocukları yok yanlarında, beni tek anlayan, canından can gidenler anlayabilir. Bugün bayram diye söylemiyorum ANNE. Seni seviyorum ve özlüyorum, hem de her gün, her saat, her dakika, her saniye, aklımdasın ve kalbimdesin. BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN ANNEM.

Benim güzel, melek yüzlü ANNEM.
Bana, hayat verdin, ben sana hayat veremedim ANNEM.
Bana, cesaret ve güven verdin, ben seni kurtaramadım ANNEM.
Bana, hayattayken o kadar çok şey öğrettin ki ANNEM.
Bana, tam her şey bitti derken ANNEM.
Bana, yokluğunla da çok şey öğrettin ANNEM.
Bana, zor zamanımda yanımda olmayanların, gerçek yüzünü anlamamı sağladın ANNEM.
Bana, yanlış insanları dost seçtiğimi de, göstermiş oldun ANNEM.
Bana, yanlış kişileri, sevmiş olduğumu da, göstermiş oldun ANNEM.
Bana, değeri olmayanlara, boşa değer verdiğimi de, anlamamı sağladın ANNEM.
Bana, hayatın, acı gerçekleri olduğunu, göstermiş oldun ANNEM.
Bana, düşen söz, keşke sen hayatta olsaydın da ANNEM.
Bana, dost gördüğüm, sevdiğim insanlar, yine kazıklarını atsalardı ANNEM.
Bana, en acı gelen şey, senin yüzünü, resimler ve rüyalar dışında asla göremeyecek olmam, ANNEM.
Bana, ölmek sorun değil, ölümden korkmuyorum ben ANNEM.
Bana, korkmamı sağlayan, tek şey, acaba cennete gidebilir miyim? Onu bilmiyorum ANNEM.
Bana, en iyi gelecek şey, seni tekrar görebilmek, sen cennettesin biliyorum ANNEM.
Bana, seninle, cennette karşılaşacağımız güne kadar, huzur ve mutluluk yok ANNEM.

Hiç yorum yok: