22 Aralık 2015 Salı

#HAYALDE #OLURDA #HAYATTA #OLMAZ


İnsanoğlu işte, hayallerinde mutlu olduğunu düşünüyor ama gerçek hayatta olmuyor ama insanın hayal dünyası o kadar geniş ki, gerçek hayata dönüş yaptığında işin rengi değişiyor, mesela loto oynadığında, büyük ikramiye kendine çıkarsa diye başlayıp hayaller kuruyor, çekilişe yakın yukarıya oynuyor işte. Allah’ım, dört kişiye çıksın, herkes nasiplensin, orada bile, pintilige oynuyor, dört kişi sayısını, beş, on diyemiyor, neyse çekiliş sonuçlarına bakarken, ilk sayı tutmadığını gördüğünde, bari bir ev parası deyip beklentiyi düşürüyor, en son sadece iki sayı tutturduğunu gördüğünde, bari üç bileydim de yatırdığım parayı kurtarsaydım diyor.


Tabi bu hayal dünyasını benim kadar kullanan yoktur, hem maddi, hem de manevi olarak ama sonuç sözdeki gibi ‘’ Hayalde olur da hayatta olmaz ‘’ tarzına uygun bitiyor. Bazen seninle ilgili hayaller kuruyorum, el eleyiz, saçlarını okşuyorum, o kadar çok şeyi yanımdaymışsın gibi, hayalimdeki sana anlatıyorum ki, bir nevi içimi döküyorum. İşte benimkisi de hayal sadece kendimi avutuyorum, hayatta olmaz işte. Gece uyurken hayal kuruyum diyorum ve hayal kurmam bittiğinde, bir bakıyorum, hayalimdeki kişiler gerçek hayatımda yoklar. Yine de uymadan önce, rüyama senin girmeni istemediğimi söylüyorum, bugüne kadar seninle ilgili hayallerimde hiçbir tane kötü düşündüğüm, en ufak bir tartışmaymış, kavgaymış, üzüldüğüm, hayalde olsa, beni üzdüğün bir hayalim olmadı, hep pozitif düşündüm ama gerçek hayatta canıma okudun. İnternette okuduğum bir söz duygularıma tercüman oldu diyebilirim. ‘’Konuşmuyor olabiliriz, birbirimizi görmüyor olabiliriz, dokunmuyor olabiliriz. Ama elimiz kalbimize dokunduğunda, bileceğiz ki ;o kalbin içinde, içimizden çıkartamayacağız bir gerçek var.’’ Tabi anlayana. Şu sözlerle bitiriyim ; Hayalde olur da, hayatta olmaz dediğiniz ne varsa benim olmadı ama sizin. Hayalde olur da, hayatta olmaz dediğiniz ne varsa, her şeyin olması dileğiyle…

Hiç yorum yok: