21 Ağustos 2018 Salı

#ANNEMSİZ BİR #BAYRAM DAHA


- #ANNEMSİZ BİR #BAYRAM DAHA -
Hergün uyandığımda aynı duyguları yaşıyorum ama bayram günleri, biraz daha ağır duygularla uyanıyorum. Annemin özlemi bayramlarda dahada çok yakıyor canımı. Bunu yaşayarak öğrendim maalesef. Annesiz geçen kaçıncı bayramım. Her bayram eski günler aklıma geliyor, sabah gözümü açar açmaz, bayram namazına gidiyordum, camiden gelince bayramlaşır, kahvaltı ederdik hep beraber, sonra hemen zaman hızlı geçsin isterdim, çünkü yaprak sarması tenceresinin başına geçmek için, kaç senedir o kadar güzel sarma yiyemedim. Ben o bayram günlerindeki sevincini unutamıyorum, o kimselerde bulamadığım kokusunu, o güzel ellerini, bize devamlı bişiler yedirme çabasını özledim. İçimde çok büyük acılar birikti. Şimdi gidiyoruz ev boş, camda kimse yok, mutfak boş, yattığı yatağı boş, kokusu yok, dolapta kıyafetleri yok, terliği duruyo, dolapların içinde ilaçları yok, iyi bayramlar dileyip, elini öpeceğim, oğlum sanada iyi bayramlar diyen annem yok. Koca ev bomboş geliyor, çünkü içinde annem yok.
Bayramlardan, anneler gününden nefret eder hale geldim, Annemsiz bir bayram daha geldi, yinede sen yanımdaymışsın gibi, sabah camiden eve gelince, bayramını kutlayacağım,
 " Anneciğim bayramın mübarek olsun "

Hiç yorum yok: